נאות ויצמן ז”ל

niot pictures 226

נאות, בן לאילנה וחיים ויצמן ואח למזמור, עשור, ומשגב נולד ביום ט’ בשבט תשנ”א (24 יונואר 1991), בקיבוץ טירת צבי וגדל בשכונת בקעה בירושלים. הוא למד בתיכון דרור, עשה שנה במכינה הקדם-צבאית קשת יהודה.

נפל בחלקו של נאות להתמודד עם לא מעט אתגרים בחיים, ביניהם ליקוי למידה. למרות הקשיים והתסכולים, הוא התמיד והתגבר. תוך כדי כך הוא זכה בביטחון עצמי ושמחה בחלקו שנתנו לו יכולת בלתי רגילה להבין לליבם של אחרים. הוא היה איש צוהל ומצחיק. במשפחה, בבית-הספר, ובין חבריו במכינה ובצבא הוא היה ה-“דבק”, זה שידע לחבר אנשים יחד וללמד אותם איך להבין אחד את השני. בשונה מהרבה בחורים בגילו, הוא לא היסס להביע את רגשותיו, שהיו בעיקר אהבה ואמפתיה, וידע לעודד אחרים להביע את רגשותיהם.

לאחר סיום המכינה, בחודש אוגוסט 2010, נאות התגייס לגדוד 13 של חטיבת גולני. הוא היה לחייל מסור שעזר לחבריו רבות, במיוחד לחיילים בודדים ששרתו בצה”ל כאשר משפחותיהם היו מעבר לים. לאחר סיום מסלול ההכשרה יצא לתקופת “גימלים” כדי לעבור ניתוח קטן ולטפל בכאבים בברכיים. בחול המועד פסח תשע”א ירד עם שלושה חברים לבלות באחד מהתחביבים שלו—צלילה בחוף אילת. אירעה תאונה בעת הצלילה והוא נפגע אנושות. נקבע מותו ביום ש”ק י”ט ניסן (23 אפריל), והוא בן עשרים שנה.

בדפים אלה תמצאו תמונות, סיפורים, זכרונות, והספדים המספרים על תכונותיו, הישגיו, ומסירותו כבן, אח, חבר, ולוחם. כמו-כן תמצא מידע על המפעלים שהמשפחה והקהילה מקיימים לזכרו.

הספד לנאות אחרי 4 שנים–חיים
הספד לנאות אחרי 4 שנים–עשור

הספד של אילנה, 6 שנים

הספדה של משגב, 6 שנים

תמונות

סיפרורים

לזכרו, אנחנו הקמנו, בשיתוף-פעולה עם “האגודה לקידום החינוך”, את הפרויקט נאות למידה לעזרת ילדים בעלי לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז. הכנו חוברת המסבירה על הפרויקט. ניתן למצוא מידע מפורט יותר
סרטון על “נאות למידה””

נשמח לקבל את עזרתכם. ניתן לשלוח תרומות בדרכים הבאות:

שליחת המחאה (צ’ק) לפקודת “האגודה לקידום החינוך, ירושלים” לכתובת: ת.ד. 16252, ירושלים, מיקוד 91162.

תשלום מאובטח באמצעות כרטיס אשראי דרך JGive

תרומה בש”ח דרך Paypal
נא לבחור בתפריט את
The Niot Project.

Leave a Comment

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.